CRM Mangoup
Design
Figma
2022-2024
CRM Mangoup
Design
Figma
2022-2024
CRM Mangoup
Design
Figma
2022-2024
CRM Mangoup
Design
Figma
2022-2024
CRM systémy umí být pěkným oříškem i pro zkušeného designera. Mým primárním cílem bylo připravit redesign zastaralého vzhledu, zrevidovat a opravit chyby v UX a přidat vhodné funkční prvky pro zlepšení celkové uživatelské zkušenosti, abychom dosáhli efektivnější práce obchodníků a méně supportních požadavků.
Díky nastavení logických workflow a komplexnímu redesignu UX i UI se podařilo dosáhnout požadovaného výsledku a kolegům z uživatelské podpory výrazně ubylo ticketů k běžným úkonům, které dříve obchodníkům nebyly vždy jasné.
Mimo to také průběžně pracuji na nových modulech, které práci nejen usnadňují, ale také vedou k lepším obchodním výsledkům.
CRM systémy umí být pěkným oříškem i pro zkušeného designera. Mým primárním cílem bylo připravit redesign zastaralého vzhledu, zrevidovat a opravit chyby v UX a přidat vhodné funkční prvky pro zlepšení celkové uživatelské zkušenosti, abychom dosáhli efektivnější práce obchodníků a méně supportních požadavků.
Díky nastavení logických workflow a komplexnímu redesignu UX i UI se podařilo dosáhnout požadovaného výsledku a kolegům z uživatelské podpory výrazně ubylo ticketů k běžným úkonům, které dříve obchodníkům nebyly vždy jasné.
Mimo to také průběžně pracuji na nových modulech, které práci nejen usnadňují, ale také vedou k lepším obchodním výsledkům.
CRM systémy umí být pěkným oříškem i pro zkušeného designera. Mým primárním cílem bylo připravit redesign zastaralého vzhledu, zrevidovat a opravit chyby v UX a přidat vhodné funkční prvky pro zlepšení celkové uživatelské zkušenosti, abychom dosáhli efektivnější práce obchodníků a méně supportních požadavků.
Díky nastavení logických workflow a komplexnímu redesignu UX i UI se podařilo dosáhnout požadovaného výsledku a kolegům z uživatelské podpory výrazně ubylo ticketů k běžným úkonům, které dříve obchodníkům nebyly vždy jasné.
Mimo to také průběžně pracuji na nových modulech, které práci nejen usnadňují, ale také vedou k lepším obchodním výsledkům.
CRM systémy umí být pěkným oříškem i pro zkušeného designera. Mým primárním cílem bylo připravit redesign zastaralého vzhledu, zrevidovat a opravit chyby v UX a přidat vhodné funkční prvky pro zlepšení celkové uživatelské zkušenosti, abychom dosáhli efektivnější práce obchodníků a méně supportních požadavků.
Díky nastavení logických workflow a komplexnímu redesignu UX i UI se podařilo dosáhnout požadovaného výsledku a kolegům z uživatelské podpory výrazně ubylo ticketů k běžným úkonům, které dříve obchodníkům nebyly vždy jasné.
Mimo to také průběžně pracuji na nových modulech, které práci nejen usnadňují, ale také vedou k lepším obchodním výsledkům.
Chcete realizovat váš vlastní projekt?
Neváhejte mě kontaktovat. Probereme všechny potřeby, požadavky, možnosti a zvolíme to nejvhodnější řešení na míru pro vás.
Nemáte rádi formuláře? Napište mi e-mail:
Chcete realizovat váš vlastní projekt?
Neváhejte mě kontaktovat. Probereme všechny potřeby, požadavky, možnosti a zvolíme to nejvhodnější řešení na míru pro vás.
Nemáte rádi formuláře? Napište mi e-mail: