CRM Mangoup

Design

Figma

2022-2024

CRM Mangoup

Design

Figma

2022-2024

CRM Mangoup

Design

Figma

2022-2024

CRM Mangoup

Design

Figma

2022-2024

CRM systémy umí být pěkným oříškem i pro zkušeného designera. Mým primárním cílem bylo připravit redesign zastaralého vzhledu, zrevidovat a opravit chyby v UX a přidat vhodné funkční prvky pro zlepšení celkové uživatelské zkušenosti, abychom dosáhli efektivnější práce obchodníků a méně supportních požadavků.


Díky nastavení logických workflow a komplexnímu redesignu UX i UI se podařilo dosáhnout požadovaného výsledku a kolegům z uživatelské podpory výrazně ubylo ticketů k běžným úkonům, které dříve obchodníkům nebyly vždy jasné.


Mimo to také průběžně pracuji na nových modulech, které práci nejen usnadňují, ale také vedou k lepším obchodním výsledkům.

CRM systémy umí být pěkným oříškem i pro zkušeného designera. Mým primárním cílem bylo připravit redesign zastaralého vzhledu, zrevidovat a opravit chyby v UX a přidat vhodné funkční prvky pro zlepšení celkové uživatelské zkušenosti, abychom dosáhli efektivnější práce obchodníků a méně supportních požadavků.


Díky nastavení logických workflow a komplexnímu redesignu UX i UI se podařilo dosáhnout požadovaného výsledku a kolegům z uživatelské podpory výrazně ubylo ticketů k běžným úkonům, které dříve obchodníkům nebyly vždy jasné.


Mimo to také průběžně pracuji na nových modulech, které práci nejen usnadňují, ale také vedou k lepším obchodním výsledkům.

CRM systémy umí být pěkným oříškem i pro zkušeného designera. Mým primárním cílem bylo připravit redesign zastaralého vzhledu, zrevidovat a opravit chyby v UX a přidat vhodné funkční prvky pro zlepšení celkové uživatelské zkušenosti, abychom dosáhli efektivnější práce obchodníků a méně supportních požadavků.


Díky nastavení logických workflow a komplexnímu redesignu UX i UI se podařilo dosáhnout požadovaného výsledku a kolegům z uživatelské podpory výrazně ubylo ticketů k běžným úkonům, které dříve obchodníkům nebyly vždy jasné.


Mimo to také průběžně pracuji na nových modulech, které práci nejen usnadňují, ale také vedou k lepším obchodním výsledkům.

CRM systémy umí být pěkným oříškem i pro zkušeného designera. Mým primárním cílem bylo připravit redesign zastaralého vzhledu, zrevidovat a opravit chyby v UX a přidat vhodné funkční prvky pro zlepšení celkové uživatelské zkušenosti, abychom dosáhli efektivnější práce obchodníků a méně supportních požadavků.


Díky nastavení logických workflow a komplexnímu redesignu UX i UI se podařilo dosáhnout požadovaného výsledku a kolegům z uživatelské podpory výrazně ubylo ticketů k běžným úkonům, které dříve obchodníkům nebyly vždy jasné.


Mimo to také průběžně pracuji na nových modulech, které práci nejen usnadňují, ale také vedou k lepším obchodním výsledkům.

Chcete realizovat váš vlastní projekt?

Neváhejte mě kontaktovat. Probereme všechny potřeby, požadavky, možnosti a zvolíme to nejvhodnější řešení na míru pro vás.

Nemáte rádi formuláře? Napište mi e-mail:

Chcete realizovat váš vlastní projekt?

Neváhejte mě kontaktovat. Probereme všechny potřeby, požadavky, možnosti a zvolíme to nejvhodnější řešení na míru pro vás.

Nemáte rádi formuláře? Napište mi e-mail: